بیمارستان الزهرا





 تاریخ تاسیس: ۱۳۵۱

 تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۹۱۶۰

 آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان ارتش جنوبي، چهارراه باغشمال

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

معرفی مرکز آموزشی درمانی

مرکز آموزشی درمانی و غربالگری الزهرا (س) به‌عنوان یکی از مراکز ارجاعی زنان و مامایی و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پیشگیری، تشخیصی، درمانی و باز توانی برای زنان و نوزادان در منطقه شمال غرب کشور بشمار می‌رود که به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود. این مرکز در ۴ شاخه زنان، انكولوژی، پریناتولوژی و نوزادان ارائه خدمت می‌نماید.

این مرکز در سال ۱۳۵۱ با زمینی به مساحت ۸۵۱۸.۶ مترمربع و سطح زیربنای ۳۷۹۹.۱ مترمربع با ۱۵۰ تخت ثابت، ۱۲۷ تخت فعال و ۶ اتاق عمل درزمینهٔ زنان، مامایی احداث گردید. ساختمان جدید مرکز در آذرماه سال ۱۳۸۴ با ۶ طبقه و سطح زیربنای ۵۴۰۰ مترمربع توسط جمعیت خیریه نوبر تبریز با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز احداث و تحویل این مرکز گردید که هم‌اکنون با ۱۶۱ تخت ثابت، ۱۶۰ تخت فعال و ۵ اتاق عمل ارائه خدمت می‌نماید.

این مركز تاكنون در ۴ زیرشاخه‌ی انكولوژی، پریناتولوژی، نازایی و اوروگاینوکولوژی ارائه خدمت نموده است. لازم به ذكر است کلنگانی ساختمان شماره ۳ یا ساختمان غربالگری در سال ۱۳۸۶، توسط جناب آقای حاج كریم مردانی آذر و با تولیت جمعیت خیریه نوبر انجام گرفت. شروع پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج كریم مردانی آذر بوده كه پس از اتمام اسكلت پروژه توسط خیّر بزرگوار جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری و با مشاركت دانشگاه علوم پزشكی تبریز تكمیل گردید. با استعانت از ذات مقدس حضرت احدیت این بندرها سال ۱۳۹۳ به مساحت حدود ۱۰.۰۰۰ مترمربع باهدف غربالگری در جهت توسعه مركز آموزشی و درمانی الزهرا (س) به بهره‌برداری رسید.

 

 این مجموعه شامل ۸ طبقه به شرح زیر است:

  • طبقه زیرزمین این مجموعه به خدمات بخش تصویربرداری شامل سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسكن وام آر آی اختصاص‌یافته است.
  • طبقه همكف شامل واحدهای پذیرش، ترخیص،‌ درمانگاه، خون‌گیری و واحدهای جواب دهی پاراكلینیک است.
  • طبقه اول شامل بخش مراقبت ویژه نوزادان با ۴۱ تخت و بخش حاملگی پرخطر با ۲۵ تخت است.
  • طبقه دوم بخش آزمایشگاه و دو اتاق عمل را در خود جای‌داده است.
  • طبقه سوم، بخش سزارین و مامایی ۲ با ۱۹ تخت بستری و بخش سزارین و مامایی ۳ با ۲۱ تخت بستری را شامل می‌شود.
  • طبقه چهارم تحت عنوان بخش جراحی ۲ با ۱۹ تخت و بخش جراحی ۳ با ۲۱ تخت بستری راه‌اندازی گردیده است.
  • طبقه پنجم بخش انكولوژی زنان با ۲۸ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی شیمی‌درمانی را شامل بوده كه هم‌اکنون نیز بخش شیمی‌درمانی سرپایی از مورخه ۱۳۹۳/۹/۲۹ در حال ارائه خدمت به هم‌وطنان عزیز است.
  • و نهایتاً طبقه ششم به واحد تغذیه و سلف مركزی كاركنان اختصاص‌یافته است.-
{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو