بیمارستان امیرالمومنین (ع)





 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۳

 تلفن: ۰۴۱۵۲۷۲۴۵۰۴

 آذربايجان شرقي، چاراويماق، انتهاي خيابان امام

عملیات ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین چاراویماق پس از اهدای زمین توسط خیر محترم از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ به طول انجامید و در سال ۱۳۹۳ با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و هم‌زمان با آغاز طرح تحول سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی در طول یک هفته با تلاش شبانه‌روزی همکاران معاونت درمان و همکاران شبکه تجهیز و آماده بهره‌برداری شد و در شهریور ۱۳۹۳ هم‌زمان با هفته دولت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور جناب آقای دکتر نوبخت به بهره‌برداری رسید و در آبان ماه اولین گروه کادر درمانی از طریق آزمون جذب و شروع بکار نموده‌اند.

در حال حاضر کلیه بخش‌های بیمارستان با حضور تمام‌وقتی متخصصین فعال می‌باشد. بخش‌های فعال عبارت‌اند از بستری مردان و زنان، بخش LDR و بخش دیالیز و آزمایشگاه و رادیولوژی، اورژانس می‌باشد.

در ضمن درمانگاه تخصصی در چهار رشته داخلی، کودکان، زنان و زایمان و جراحی عمومی از شنبه تا چهارشنبه فعال می‌باشد، متخصص قلب و عروق شنبه و دوشنبه و متخصص سونوگرافی نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به ارائه خدمات می‌پردازند. ارتوپدی روزهای یکشنبه و روان‌پزشک روزهای   دوشنبه به ارائه خدمت می‌پردازد.

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو