بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)





 تاریخ تاسیس: ۱۳۷۵

 تلفن: ۰۲۶۴۵۳۵۵۹۵۳

 البرز، نظرآباد، خيابان شهيد مطهري، روبروي كلانتري ۱۲

  • مراجعین محترم دارای پوشش بیمه ای سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) با توجه به بخشنامه سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و سایر اقشار نظام ارجاع 1 (کمیته امداد) الزامیست قبل از اخذ نوبت از مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی به پزشک خانواده خود مراجعه نمایند و پس از اخذ کد رهگیری از پزشک خانواده نسبت به رزرو نوبت از سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات پزشک خانواده از کد دستوری #1666 * استفاده نمایید.

بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد در ابتدا با كمك و همیاری و همكاری مردم شریف منطقه و خیرین و ادارات و شركت‌های مستقر در شهرستان به‌صورت خودجوش پایه‌گذاری گردیده است و زمین آن‌که ویلایی زیبا در شهر نظرآباد بوده است از طرف شهرداری هدیه گردیده است. سپس دو نفر از خیرین محل بنام‌های آقای كشت پور و محجوب متصدی تأسیس یك درمانگاه مجهز در آن ویلا گردیدند در حین تكمیل ساختمان درمانگاه مذكور تصمیم گرفته می‌شود كه با بضاعت مالی گردآوری‌شده یك ساختمان چندین طبقه دیگر در كنار ساختمان موجود احداث شود تا درمانگاه در آینده به بیمارستان تغییر كاربری دهد. تمام‌کارهای فوق تا قبل از سال ۱۳۷۵ صورت می‌گیرد و سپس رایزنی بین افراد مذكور و شبكه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ و دانشگاه علوم پزشكی ایران صورت می‌گیرد تا نهایت دانشگاه ساختمان را به‌عنوان بیمارستان اهدایی می‌پذیرد و به تكمیل تجهیزات و نیروی انسانی می‌پردازد. سپس در سال ۱۳۷۶ سند ملك آن در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد و از طریق سازمان مدیریت ردیف استخدامی و بودجه اختصاصی برای آن در نظر گرفته می‌شود. در سال ۱۳۷۸ اولین آزمون استخدامی برای مركز فوق برگزار می‌گردد و نیروهای رسمی مشغول بكار می‌شوند و بیمارستان در جهت تكمیل کارکنان و توسعه بخش‌ها حركت می‌كند. در سال ۱۳۷۷ بخش اتاق عمل و بستری جراحی راه‌اندازی می‌شود و خدمات‌دهی واحد آزمایشگاه از شیفت صبح به صبح،‌ عصر و شب ارتقا پیدا می‌كند و بخش رادیولوژی راه‌اندازی می‌شود و در سال ۱۳۷۸ بخش‌های ‌ICU ،CCU و دیالیز راه‌اندازی می‌شود.

در سال ۱۳۸۳ بیمارستان به‌عنوان طرح ملی شناخته می‌شود و بازسازی فاز دوم بیمارستان شروع و در سال ۱۳۸۶ تصمیم به ساخت درمانگاه تخصصی و پانسیون استراحت پزشكان مقیم گرفته می‌شود. درنهایت با تكمیل فاز دوم بیمارستان در پنج طبقه در سال ۱۳۷۸، با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان، جناب آقای دكتر باقری لنكرانی در روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) افتتاح گردید و بخش‌هایی همچون قسمت اداری،‌ ICU، CCU ، دیالیز، بخش بستری مردان و زنان و بلوك زایمان در فاز دوم شروع به فعالیت نمودند. ضمناً در نیمه اول سال ۸۸  پانسیون پزشكان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، و در سال ۱۳۸۹ محوطه‌سازی و فضای سبز ایجاد و پلی كلینیک تخصصی افتتاح گردید.

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو