بیمارستان امام خمینی اسکو
تلفن: ۰۴۱۳۳۲۲۶۶۰۱
آذربايجان شرقي، اسکو، خيابان امام
بیمارستان امام خمینی اسکو به مساحت ۷۳۹۵ متر در سال ۱۳۳۲ تأسیس و در سال ۱۳۳۵ به بهرهبرداری رسید. این بیمارستان در ابتدا در چهار رشته اصلی (کودکان، زنان، داخلی، جراحی) شروع به فعالیت نمود. ولی بعدها به علت نیاز شهرستان به بعضی از تخصصها، واحدهای درمانی به این بیمارستان اضافه گردید. بطوریکه در سال ۱۳۸۰ بخش همودیالیز با ۲ دستگاه شروع به فعالیت نمود که در حال حاضر تعداد دستگاههای دیالیز به ۱۱ عدد رسیده و کلیه بیماران دیالیزی اسکو و حومه را پوشش میدهد. بخش سلامت روان بیمارستان در سال ۱۳۹۴ با ۱۰ تخت و بخش ICU در سال ۱۳۹۵ با ۴ تخت افتتاح گردید.
ساخت ساختمان اورژانس، کلینیک و پلی کلینیک در سال ۱۳۹۴ شروع نموده و در تیرماه سال ۱۳۹۷ به بهرهبرداری خواهد رسید. آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان بهصورت شبانهروزی فعال بوده و تقریباً ۹۵٪ آزمایشها در این بیمارستان انجام میگیرد. اتاق عمل بیمارستان با ۲ اتاق، فعال است. البته ساخت ساختمان جدید اتاق عمل در اردیبهشتماه سال ۱۳۹۷ شروعشده که در صورت اتمام و افتتاح یکی از اتاق عملهای استاندارد استان خواهد بود.
فیلتر تقویم پزشکان
{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}
خدمات:
رزرو
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای بیمارستان امام خمینی بنویسید.
سلام، من برای عمل آب مروارید مادر میخواستم وقت بگیرم. چی کار کنم؟
میشه بفرمائید خانم دکتر چه روزایی هستن؟
سلام عزیزان دکتر بهرامیان علاوه بر اینکه سواد و کارشون حرف نداره واقعا شخصیت و خوش رویشان با مریض خیلی خوبه.
دکتر بی نظیر و کاربلد و خوش برخوردی هستند، برای هر بیماری پسرم از تبریز به مطب خانم دکتر در شهرک سهند مراجعه میکنم
آقای دکتر جزو بهترینهای عرصه پزشکی هستند. من خودم شدید کرونا گرفته بودم، با تشخیص و درمان به موقع از مرگ حتمی نجات یافتم. واقعا پزشکی بی نظیر از هر لحاظ هستند
نخیر، مخالفم. اصلا هم بد اخلاق نیست، ندیدمشون، باهاشون تلفنی صحبت کردم، خودش هم ساعت ۱ شب زنگ زدم، خیلی با شخصیت هستند
با سلام خدمت شما، از آقای دکتر خیلی راضیم. هر دو چشمان من رو عمل کاتاراکت کردن، واقعا راضیم. پزشک با ادب و با اخلاق هستن و خیلی کاربلدن
سلام، دخترم عمل لیزیک چشم با دکتر بهرامیان داشتیم، رضایتمندی کامل داریم. خداوند از ایشون راضی باشند،
سلام، واقعا دکتر خوبیه، حرف نداره
سلام، خسته نباشید. کبد هم درمان میکنید؟