بیمارستان نیکوکاری





 تاریخ تاسیس: ۱۳۳۹

 تلفن: ۰۴۱۳۶۵۷۷۳۳۳

 آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان عباسي، ايستگاه حاج هاشم، روبروي کلانتري


حوزه های تخصصی


نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۱۳:۰۰ فعال می‌شود (به غیر از هفته آخر هر ماه تا مشخص شدن برنامه ماه بعد).

بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا فروش حضوری ویزیت مقدور نمی‌باشد. لطفا با اخذ رزرو از شفاداک جهت ویزیت مراجعه نمایید.

حتما پیش از مراجعه موارد پروتکل‌های مربوط به کرونا رو از این قسمت مطالعه نمایید.

*** در صورت داشتن علائمی مانند تب، تنگی نفس، سرفه و اورژانسی نبودن معاینه چشم از مراجعه به مرکز تا بهبودی علائم خودداری فرمایید.***

جهت معاینه نوزادان نارس بدون رزرو اینترنتی روزهای شنبه و دوشنبه (غیر از روزهای تعطیل) ساعت ۹ صبح به مرکز مراجعه نمایید.

 

معرفی مرکز:

این مرکز در منطقه شمال شهر تبریز واقع‌شده است. بنای اولیه این مرکز توسط خیرین شهر بخصوص خانواده خوئیلر تحت عنوان هیئت بنگاه خیریه نیکوکاری در سال ۱۳۳۷ شروع و در سال ۱۳۳۹ مورد بهره‌وری قرارگرفته است و به‌عنوان یک مرکز درمانی در خدمت نیازمندان جامعه بوده است. در سال  ۱۳۴۵ توسط هیئت خیریه بدون پرداخت اجاره‌بها به اجاره دانشگاه درآمدهاست که از آن زمان تا سال ۱۳۶۲ به‌عنوان یک مرکز بیماری‌های داخلی فعالیت کرده است.

 در سال ۱۳۶۲ با توجه به اینکه بخش چشم در مرکز آموزشی درمانی حضرت امام خمینی (ره) در فضایی اندک و محدود فعالیت داشته و مشکلات عدیده‌ای در این رابطه داشته است. با توجه به آینده‌نگری، توان علمی و همت مدیر گروه آموزشی وقت جناب آقای دکتر قره‌باغی و اساتید محترم چشم‌پزشکی و مساعدت مسئولین دانشگاه این مرکز در اختیار گروه آموزشی چشم قرارگرفته و به‌عنوان مرکز آموزشی درمانی چشم‌پزشکی نیکوکاری وارد مرحله جدیدی از فعالیت می‌شود. در ابتدای تحویل مرکز مشکلات زیادی وجود داشت ازجمله:

  •  وجود فضاهای فاقد شرایط اولیه بهداشتی
  •  تجهیزات فرسوده
  •  نبود امکانات رفاهی برای بیماران و کارکنان
  •  تأسیسات قدیمی و ناکارآمد

در شروع دوره تحول، ابتدا در طی چند ماه وضعیت موجود بررسی و برنامه عملیاتی برای محورهای اساسی ذیل آغاز گردید.

  •  بهینه‌سازی فضاهای فیزیکی
  •  تغییرات اساسی در امکانات و قابلیت‌های تأسیسات
  •  اصلاح روش‌ها در جهت افزایش کار آیی و بهره‌وری
  •  مدیریت منابع انسانی

در این دوره از فعالیت بود که به‌تناسب نیاز مراجعین و متناسب با مأموریت سازمانی بخش‌های بستری، سرپایی و پاراکلینیک بیمارستان توسعه‌یافته و اینک به‌عنوان یک مرکز فعال چشم‌پزشکی در شمال غرب کشور در خدمت مراجعین است.

 

 

{{$select.selected.sp_name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.sp_name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو