بیمارستان اسدآبادی





 تاریخ تاسیس: ۱۳۴۹

 تلفن: ۰۴۱۳۲۸۰۱۷۷۷

 آذربايجان شرقي، تبريز، خيابان بهار جنب هنرستان کشاورزي

نوبت‌دهی در این مرکز درمانی، ۷ روز قبل از سررسید نوبت در ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فعال است.

قوانین مرکز:

  • در این مرکز درمانی امکان لغو نوبت وجود ندارد لذا در انتخاب پزشک و زمان نوبت دقت کافی را داشته باشید.
  • در صورت تغییر برنامه پزشک امکان جابجایی نوبت شما به‌روز دیگر وجود دارد که در این صورت تغییر زمان نوبت از طریق پیامک به شماره موبایل ثبت‌شده شما در سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • زمان درج‌شده ساعت تقریبی ویزیت شما است در صورت داشتن تأخیر در مراجعه نوبت شما باطل خواهد شد.
  • شماره نوبت دریافتی از سامانه اولویت شما بین رزروهای اینترنتی بوده و لزوماً نوبت نهایی پزشک برای شما نیست.

معرفی مرکز آموزشی درمانی اسدآبادی

 مرکز آموزشی درمانی اسدآبادی به‌عنوان مرکز ارائه‌کننده طیف وسیعی از خدمات سلامت در منطقه پرجمعیت و محروم و تقریباً دور از سایر مراکز دانشگاهی در خیابان بهار، جنب هنرستان کشاورزی واقع‌شده است. مدیریت مرکز با درک اهمیت سطح‌بندی و ارجاع، لزوم ارائه خدمات سرپایی و سهم ناچیز بخش دولتی از این فضای کار بسیار گسترده، تلاش جدی برای پوشش هرچه بیشتر نیازهای مردم منطقه را از اوایل سال ۹۴ آغاز نموده است.

تاریخچه مختصر ساخت مرکز آموزشی درمانی اسدآبادی

 این مرکز ابتدا به‌عنوان آسايشگاه معلولين احداث و سپس کاربری‌های آن به ترتیب زیر دستخوش تغییرات شده است: آسایشگاه سالمندان، کمیته انقلاب اسلامی، بیمارستان کودکان، شبکه جامع بهداشت و درمان، ادغام با بیمارستان طالقانی، مرکز آموزشی درمانی مستقل همراه با بحث‌های واگذاری به بخش خصوصی، واگذاری به ارگان نظامی، انبار اسقاط دانشگاه. این مرکز در حال حاضر به‌صورت کلینیک عمومی شبانه، روزی و پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فعالیت و به ارائه خدمات در ابعاد زیر متعهد است:

  •  ارائه خدمات ارتقایی، پیشگیری، تشخیصی، درمانی، باز توانی و تسکینی مؤثر و كارآمد برای كليه بيماران ارجاعی و غیر ارجاعی
  • ارائه‌کننده خدمات مشاوره ازدواج برای زوجین در منطقه (بزرگ‌ترین مرکز)
  • مشاركت در انجام پژوهش‌های كاربردی و نشر دستاوردهای علمی جديد برای بهبود مداوم كيفيت خدمات سلامت
  • توانمندسازی جامعه و بيماران از طريق اجرای برنامه‌های آموزشی جامعه‌محور در قالب گروه‌های بزرگ و کوچک
  • توانمندسازی كاركنان از طريق برگزاری آموزش‌های مداوم و مبتنی بر نياز به‌منظور پاسخ‌دهی‌ به نيازهای جديد و در حال تغيير سلامت
  • مشارکت در تربیت نیروی انسانی موردنیاز نظام سلامت شامل: راه‌اندازی کلینیک تخصصی پزشکی خانواده (برای اولین بار در شمال غرب کشور)، فیلد آموزشی دستیاران تخصصی پزشکی اجتماعی، کارآموزان و کارورزان پزشکی عمومی، کارآموزی و کارورزی رشته‌های فیزیوتراپی، گفتار و کاردرمانی و حدود ده رشته دانشگاهی دیگر.

 

بیانیه چشم‌انداز مرکز

 این مرکز مصمم به تبدیل‌شدن به یک‌قطب ارائه‌دهنده خدمات جامع سرپایی شبانه‌روزی مبتنی بر نظام ارجاع و سطح‌بندی در منطقه شمال غرب کشور است.

 

مرکز در حال حاضر دارای بخش‌ها و واحدهای زیر است:

۲۵ واحد کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شامل: کودکان، غدد، ریه، گوارش و کبد، قلب و عروق، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، چشم، پوست و مو، عفونی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اعصاب و روان، گوش، حلق و بینی، جراحی عمومی، پزشکی اجتماعی و پیشگیری، ارولوژی، طب فیزیکی و بیماری‌های کلیه و مجاری اداری، تغذیه، آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتولوژی، تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی)، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، مشاوره ازدواج، اتاق‌های عمل سرپایی، داروخانه، مدارک پزشکی، خدمات پرستاری، پروسیجرهای نوار مغزی، اسپیرومتری، نوار عضله، نوار گوش، شنوایی‌سنجی، اکو، آزمون ورزش، باز توانی قلبی و... این مرکز ماهانه ۸۰.۰۰۰ خدمت ارائه نموده و قصد دارد این تعداد را به ۱۰۰.۰۰۰ خدمت افزایش دهد که امید است با اتمام کلینیک در حال ساخت رقم فوق به حدود دو برابر افزایش یابد.

 

 

 

{{$select.selected.name}}

پزشکی با این تخصص یافت نشد.

فیلتر تقویم پزشکان


{{$select.selected.doc_family}}
{{$select.selected.name}}

{{row.type_caption}} {{row.node.node_title}}

خدمات:

رزرو