مرکز تصویربرداری پزشکی کوثر شهریار





 تاریخ تاسیس: ۱۳۸۲

 تلفن: ۰۲۱۶۵۲۷۱۵۰۰

 تهران، شهريار، خيابان وليعصر (عج)، کوي پروين اعتصامي، پلاک ۱۵

خدمات


حوزه های تخصصی


مركز تصویربرداری پزشکی کوثر شهریار با بهره بردن از جدیدترین سیستم های تصویربرداری پزشكی در منطقه شهریار از سال 1381 ارائه خدمات به هموطنان گرامی را آغاز نموده است.

بخش های مختلف این مركز تصویربرداری عیارتند از : رادیولوژِی دیجیتال و پانوركسٍ، سونوگرافی، ماموگرافی، ام آر آی، سی تی اسكن، سنجش تراكم استخوان ، بیشتر خدمات بین مركز تحت پوشش بیمه ها قرار داشته و كلیه تصاویر بیماران جهت آرشیو و مشاوره قابل ارائه بر روی سی دی و ارسال از طریق اینترنت می باشد.

این مرکز از جمله با سابقه ترین مراکز تصویر برداری پزشکی در جنوب غرب استان تهران میباشد که با بهره گیری از پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا و تکیه بر دانش متخصصین با تجربه و پرسنل کار آزموده همواره در جهت حفظ کیفیت خدمات و تمایز خود نسبت به دیگر همکاران کوشیده است.

این مرکز با توجه به رده بندی KLAS دارای جدیدترین تجهیزات تصویر برداری پزشکی می باشد.

مرکز تصویربرداری پزشکی شبانه روزی کوثر شهریار در روز دوشنبه هفدهم مهر ماه سال 1385 در شهرستان شهریار تأسیس و شروع به فعالیت نمود.

امکانات و تجهیزات مرکز در بدو تاسیس شامل : CT مولتی اسلایس – رادیولوژی – سونوگرافی – سنجش تراکم استخوان – ماموگرافی  بیوپسی تحت گاید سی تی اسکن و سونوگرافی  بوده است .

در سال 1392 با همت ریاست مرکز دستگاه MRI 5/1 تسلا زیمنس آوانتو  به دستگاههای موجود اضافه و راه اندازی شد .

از سال 1394 همراه تغییرات مدیریتی مرکز سیاست جدید مبنی بر نوسازی و به روز کردن دستگاهها آغاز گردید.

چندین دستگاه سونوگرافی رنگی با جدیدترین سیستم روز دنیا همراه با قابلیت تشخیص ناهنجاری مادرزادی جنین و اکوی قلب جنین خریداری شد.
جدیدترین ورژن دستگاه تراکم استخوان NORLAND آمریکا با قابلیت TBS تشخیص جایگزین دستگاه قبلی گردید.
دستگاه قدرتمند ماموگرافی فول دیجیتال برند HOLOGIC آمریکا خریداری و جایگزین دستگاه آنالوگ گردید که نهایت بخش تشخیص بیماری های پستان بیش از پیش تجهیز و قدرتمند شد.
هم اکنون با نوسازی و به روزرسانی دستگاهها و تجهیزات،  بازسازی و بروزگردانی ساختمان مرکز و نگرشهای جدید و پویا در علوم مدیریتی و جهت رفاه حال بیماران کلیه فرآیندها با مرکزیت بیمارمحوری و دربرگیرنده تمامی نیازهای مراجعین محترم من جمله ؛ افزایش قرارداد با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی نیز در حال انجام می باشد.

و اما مرکز تصویربرداری پزشکی کوثر شهریار (دکتر محمد شیربیگی ) مفتخر است که همواره خدمتگزار مردم شریف و بزرگوار میهن عزیزمان بوده و همچنان در تلاش است تا در مناطق محروم و آسیب پذیر جامعه برترین و بروزترین خدمات درمانی و تشخیصی را با  بهره مندی از تجهیزات نوین و پزشکان متخصص و نخبه کشور و کارشناسان علوم تصویربرداری پزشکی و کارکنان زبده به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به وقت قبلی  ارائه دهد.

{{$select.selected.sp_name}}
{{$select.selected.doc_family}}

{{$select.selected.sp_name}}