مرکز روانشناسی خانه همدلی هفتاد





 تاریخ تاسیس: ۱۳۹۸

 تلفن: ۰۲۱۲۲۱۱۳۳۳۰

 تهران، سعادت آباد، بلوار سرو غربي، پلاک ۱۲۳، واحد ۴

خدمات


حوزه های تخصصی


کلینیک روان‌شناسی خانه همدلی هفتاد، واقع در منطقه سعادت آباد، با دارا بودن بخش‌های مختلفی چون: بخش کودکان، بخش روان‌پزشکی، مرکز تست و آزمون، روان‌درمانی و مشاوره و کارگاه‌های آموزشی برای تجربه «حال خوش زندگی» در کنار شما خواهد بود. در این کلینیک تمامی آن چه شما در حوزه روان‌شناسی و درمان به آن نیاز دارید یک جا جمع شده است. ما تلاش کرده‌ایم با کنار هم قرار دادن روان‌شناسان و روان‌پزشکان و تعامل میان آن‌ها بهترین راه ارتقا کیفیت زندگی را برای شما فراهم کنیم. کارشناسان ما، در خانه هم‌دلی هفتاد با استفاده از تست‌ها و آزمون‌های مختلف روان‌شناختی ارزیابی دقیقی از نیاز شما انجام می‌دهند تا متناسب با ویژگی‌های خاص شما به بهترین شکل ممکن درکنار شما باشند.

یکی از نقاط قوت خانه هم‌دلی هفتاد، شیوه‌ای است که برای انتخاب مسیر «حال خوش زندگی» پیش می‌گیرید. در ابتدا برای تعیین بهترین مسیر یک مصاحبه تشخیصی و ارزیابی اولیه خواهید داشت. بر اساس این مصاحبه، با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارید، بهترین رویکرد درمانی و درمان‌گر برای شما مشخص می‌شود و در ادامه مسیر، قرار می‌گیرید.

هدف ما این است که بتوانید در یک مرکز تمامی آن چه را به آن نیاز دارید داشته باشید. برای تحقق این هدف، روان‌شناسان و روان‌پزشکان کار آزموده را گرد هم آورده‌ایم و برای تمامی مراحل زندگی شما  از پیش از ازدواج، بارداری، فرزندپروری، روابط عاطفی، مشاوره تحصیلی و شغلی و برنامه ریزی برای زندگی و هر چیز دیگری که برای ارتقای کیفیت زندگی نیاز دارید، در کنارتان خواهیم بود.

چرا هفتاد بهترین انتخاب شما است

در کلینیک «خانه هم‌دلی هفتاد» بخش‌های مختلفی وجود دارد که شما را از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز می‌کند.

 بخش کودک کلینیک هفتاد در دو زمینه بازی‌درمانی و کاردرمانی در خدمت شما عزیزان و فرزندان دلبندتان خواهد بود.

در بخش بزرگ‌سالان هم می‌توانید از خدمات روان‌شناسی و مشاوره بهره بگیرید و هم می‌توانید از روان‌پزشکی و دستگاه‌های روان‌پزشکی فوق پیشرفته در صورت لزوم  و تشخیص پزشک، بهره‎‌مند شوید.

علاوه بر این، در خانه هم‌دلی هفتاد به بزرگترین مرکز استاندارد تست و آزمون‌‌‌های روان‌شناختی، به منظور ارزیابی بهتر و دقیق‌تر، دسترسی خواهید داشت.

همچنین کارگاه‌های روانشناختی مختلفی در خانه هم‌دلی هفتاد برای بهبود مهارت‌های زندگی و رسیدن به شناخت بهتر از خود، برگزار می‌شوند.

اساتید برجسته ونامدار دانشگاه تهران مانند پروفسور بشارت، دکتر حسن‌زاده، دکتر جواهری و...در خانه هم‌دلی هفتاد حضور دارند. ما به سلامت روان شما اهمیت می‌دهیم.

{{$select.selected.sp_name}}
{{$select.selected.doc_family}}

{{$select.selected.sp_name}}