غلامرضا رهبری بنائیان
دکتر غلامرضا رهبری بنائیان

نظرات بیماران دکتر غلامرضا رهبری بنائیان

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

آروین | | 1403/02/19

دختر خوش اخلاقی هستن. من با یک نسخه نتیجه خوبی گرفتم

captcha
= reload
علیسان | | 1403/01/26

خیلی خوش برخورد و با تجربه

captcha
= reload
فائزه | | 1401/09/06

عالی و بسیار با حوصله و با اخلاق، کارشون هم عالیه، هرچی بگم از ایشون کمه

captcha
= reload
خدیجه | | 1401/08/10

خیلی خیلی عالی هستن. ایشون بهترینن. هم بسیارخوش اخلاق و هم با حوصله ویزیت میکنن. خدا ازشون راضی باشه

captcha
= reload
بردیا | | 1401/07/19

دکتر خیلی خوبی هستن

captcha
= reload
امر | | 1401/01/09

سلام واقعا دكتر بسيار خوب و بسیار باهوش و فهمیده و بسیار مهربان

captcha
= reload
طه | | 1400/09/15

فوق العاده عالی فقط بایک بار امتحان سلامتی خودتونو دوباره به دست آورید

captcha
= reload
نفیسه | | 1400/09/15

عالی هرچی بگم کم گفتم بابک نسخه مساوی بهبودی به شرط اینکه همون اول برین نذارید مشکل بزرگتربشه

captcha
= reload
نسترن | | 1400/08/27

بسیار دکتر با حوصله و خوش اخلاق با تشخیص دقیق و تجویز عالی، ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشند.

captcha
= reload
علیرضا | | 1400/03/30

واقعا دکتری خوب و با اخلاق و دانایی هستند

captcha
= reload
حمیده | | 1400/01/23

با اخلاق و با حوصله.

captcha
= reload
الهام | | 1398/09/03

بسیار با اخلاق با حوصله و عاشق حرفه خود. همه این موارد ماورای تخصص و تشخیص عالیشونه.

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.