لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
دختر خوش اخلاقی هستن. من با یک نسخه نتیجه خوبی گرفتم
خیلی خوش برخورد و با تجربه
عالی و بسیار با حوصله و با اخلاق، کارشون هم عالیه، هرچی بگم از ایشون کمه
خیلی خیلی عالی هستن. ایشون بهترینن. هم بسیارخوش اخلاق و هم با حوصله ویزیت میکنن. خدا ازشون راضی باشه
دکتر خیلی خوبی هستن
سلام واقعا دكتر بسيار خوب و بسیار باهوش و فهمیده و بسیار مهربان
فوق العاده عالی فقط بایک بار امتحان سلامتی خودتونو دوباره به دست آورید
عالی هرچی بگم کم گفتم بابک نسخه مساوی بهبودی به شرط اینکه همون اول برین نذارید مشکل بزرگتربشه
بسیار دکتر با حوصله و خوش اخلاق با تشخیص دقیق و تجویز عالی، ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشند.
واقعا دکتری خوب و با اخلاق و دانایی هستند
با اخلاق و با حوصله.
بسیار با اخلاق با حوصله و عاشق حرفه خود. همه این موارد ماورای تخصص و تشخیص عالیشونه.
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.
نظرات بیماران دکتر غلامرضا رهبری بنائیان
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
دختر خوش اخلاقی هستن. من با یک نسخه نتیجه خوبی گرفتم
خیلی خوش برخورد و با تجربه
عالی و بسیار با حوصله و با اخلاق، کارشون هم عالیه، هرچی بگم از ایشون کمه
خیلی خیلی عالی هستن. ایشون بهترینن. هم بسیارخوش اخلاق و هم با حوصله ویزیت میکنن. خدا ازشون راضی باشه
دکتر خیلی خوبی هستن
سلام واقعا دكتر بسيار خوب و بسیار باهوش و فهمیده و بسیار مهربان
فوق العاده عالی فقط بایک بار امتحان سلامتی خودتونو دوباره به دست آورید
عالی هرچی بگم کم گفتم بابک نسخه مساوی بهبودی به شرط اینکه همون اول برین نذارید مشکل بزرگتربشه
بسیار دکتر با حوصله و خوش اخلاق با تشخیص دقیق و تجویز عالی، ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشند.
واقعا دکتری خوب و با اخلاق و دانایی هستند
با اخلاق و با حوصله.
بسیار با اخلاق با حوصله و عاشق حرفه خود. همه این موارد ماورای تخصص و تشخیص عالیشونه.
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.