لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
ویانا
|
|
1405/01/21
خیلی دکتر خوبی هست و اصلا برای عمل پول زیر میزی نمی گیره.
سروه
|
|
1404/10/16
بهترین دکتر در بیمارستان بوکان، محترم، متین و از همه مهمتر با درک بالا، در این شرایط که به هر دکتری سلام میکنی اول باید زیر میزیشو بدی، ولی دکتر یعقوب زاده اولین چیزی که به من گفت اینکه غیر از هزینهی بیمارستان هیچ مبلغی لازم نیست هزینه کنم، امیدوارم خدا بهترینهارو بهش بده.
لقمان
|
|
1404/05/17
سلام بنده از خدمات ونحوه برخورد دکتریعقوب زاده خیلی راضی هستم و کمال تشکر و قدر دانی را دارم انشالا خداوند طول عمر با عزت را به شما عطا بفرماید
مصطفي
|
|
1403/11/20
جناب دکتر واسم جراحی پیشانی انجام داد، واجب است خیلی تشکر و قدردانی از زحمات ایشان بجای بیاورم، آقای دکتر بی نظیره، هم از لحاظ تجربه و طبات و هم از نظر برخورد. لذا از همشهریان گرامی خواهشمندم قدردان چنین شخصیت بزرگواری باشند. تشکر فراوان از دکتر بی نظیر جناب یعقوب زاده
نظرات بیماران دکتر امین یعقوب زاده
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
خیلی دکتر خوبی هست و اصلا برای عمل پول زیر میزی نمی گیره.
بهترین دکتر در بیمارستان بوکان، محترم، متین و از همه مهمتر با درک بالا، در این شرایط که به هر دکتری سلام میکنی اول باید زیر میزیشو بدی، ولی دکتر یعقوب زاده اولین چیزی که به من گفت اینکه غیر از هزینهی بیمارستان هیچ مبلغی لازم نیست هزینه کنم، امیدوارم خدا بهترینهارو بهش بده.
سلام بنده از خدمات ونحوه برخورد دکتریعقوب زاده خیلی راضی هستم و کمال تشکر و قدر دانی را دارم انشالا خداوند طول عمر با عزت را به شما عطا بفرماید
جناب دکتر واسم جراحی پیشانی انجام داد، واجب است خیلی تشکر و قدردانی از زحمات ایشان بجای بیاورم، آقای دکتر بی نظیره، هم از لحاظ تجربه و طبات و هم از نظر برخورد. لذا از همشهریان گرامی خواهشمندم قدردان چنین شخصیت بزرگواری باشند. تشکر فراوان از دکتر بی نظیر جناب یعقوب زاده
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.