حامد طلاکوب
دکتر حامد طلاکوب

نظرات بیماران دکتر حامد طلاکوب

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

قربانعلی | | 1405/02/10

ساعت کار دکتر در مطب چه زمانی هست؟

captcha
= reload
مجید | | 1405/01/25

سلام، بهترین دکتر قلب کرج هستش. دستش درد نکنه من آنژیو کردم دوبار، خیلی عالی هستن. خدا حفظشون کنه.

captcha
= reload
علی اکبر | | 1405/01/14

سلام، ایشالله دکتر طلاکوب از خدا هر چی میخواد بهش بده. بهترین دکتر کرج هستش.

captcha
= reload
زلیخا | | 1404/10/07

دکتر طلا کوب عالی، متعهد و پی گیر بیمارشون هستن، بسیار جوان خوش برخورد و باادب و باسوادی هستن، خدا حفظشون کنه. پایدار و موفق باشن.

captcha
= reload
قاسم | | 1404/05/27

سلام من شخصا بیمار آقا دکتر هستم خيلي از عملکرد دکتر راضی هستم لشگری

captcha
= reload
سعید | | 1404/04/22

بهترین و صبورترین و باادبترین دکتردنیا

captcha
= reload
جبرائیل | | 1404/02/08

سلام، خدا از ایشان راضی باشه، من راضی هستم

captcha
= reload
نسترن | | 1403/11/27

دکتر پنجه طلا در کرج

captcha
= reload
مجید | | 1403/04/18

خیلی عالی هستن، موفق باشین دکتر

captcha
= reload
سید محمود | | 1403/04/16

با سلام و عرض ادب. تشکر میکنم از دکتر حامد طلاکوب. ایشون بسیار انسان شریف و دکتر بسیار خوبی هستند.

captcha
= reload
بهزاد | | 1403/03/21

با سلام، خداوند یار و یاور چنین جوانانی برومند و متخصص در امر خدمت به مردم ایران زمین باشد. پایدار و ثابت قدم، موفق و پیروز و سالم بگرداند و دعای مردم حامی این جوان عزیز. کرمی بیمار ایشان

captcha
= reload
شیرین | | 1403/03/04

تعریفشون رو از خیلی ها شنیدم، نامبر وان👍👍👍👍

captcha
= reload
کبری | | 1403/02/03

سلام، دکتر بسیار عالی هستند. ممنونم که من رو انژیوگرافی کردن ولی هر کاری کردم نتونستم نوبت دکتر را بگیرم. من 2 ماهه که سکته کردم و دکتر طلا کوب فنر گذاشتن و نمیدونم چکار باید بکنم

captcha
= reload
فاطمه | | 1402/10/16

سلام. کسی میدونه اکو رو همون روز میتونم انجام بدم؟

captcha
= reload
فریبرز | | 1402/09/13

آقای دکتر عالی هستن، عالی، خوش برخورد، مهربان و کار بلد. خدا خیرشان بدهد انشاءالله. عوضش را از خدا بگیرد

captcha
= reload
مهناز | | 1402/06/08

عالی و خوش برخورد. خدا کنه همه دکترها مثل ایشون باشن👌

captcha
= reload
مرضیه | | 1402/06/05

آقای دکتر طلاکوب، خوش اخلاق، خوش برخورد، پیگیر کار بیمار و متعهد

captcha
= reload
فرامرز | | 1402/05/12

دکتر طلاکوب بسیار عالی، خوش برخورد، کار بلد، خدا حفظش کنه

captcha
= reload
فیروزه | | 1400/09/06

مادرمو از بیمازستان شما مرخص کردم به من گفتید باید ۱۰ روز دیگه بیارم دکتر معاینه کنه ولی الان اقای دکتر نوبت دهی ندارن و بیرون هم مطب ندارن خانم کتر صحتی هم فنر گذاشته برای مادرم ۱۰ روزه نمیتونم نوبت بگیرم مادر من پیر تو رو خدا یه روشی بگید من بتونم نوبت بگیرم بیارمش پیش خانم دکتر

captcha
= reload
محمدرضا | | 1400/07/25

دکترجایی مطب ندارن؟؟

captcha
= reload
محمدرضا | | 1400/07/24

سلام،،چرادکترنوبت دهی ندارن؟لطفایه شماره تماس میزارین؟ممنون

captcha
= reload
دوستعلی | | 1400/07/19

چرا آقای دکتر طلا کوب نوبت دهی ندارن؟؟؟

captcha
= reload
اکبر | | 1400/07/14

سلام ببخشید چراآقای دکتر طلاب کوب وقت نوبت نداره آیاازاون بیمارستان رفته یاهستش اگه امکانش هست شماره تماس به ما عنایت فرمایید

captcha
= reload
مدینه | | 1400/07/01

عالی هستن ایشون زنده باشن

captcha
= reload
منیره | | 1399/11/18

سلام اکو قلب جنین هم انجام میدن

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.