لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
قربانعلی
|
|
1405/02/10
ساعت کار دکتر در مطب چه زمانی هست؟
مجید
|
|
1405/01/25
سلام، بهترین دکتر قلب کرج هستش. دستش درد نکنه من آنژیو کردم دوبار، خیلی عالی هستن. خدا حفظشون کنه.
علی اکبر
|
|
1405/01/14
سلام، ایشالله دکتر طلاکوب از خدا هر چی میخواد بهش بده. بهترین دکتر کرج هستش.
زلیخا
|
|
1404/10/07
دکتر طلا کوب عالی، متعهد و پی گیر بیمارشون هستن، بسیار جوان خوش برخورد و باادب و باسوادی هستن، خدا حفظشون کنه. پایدار و موفق باشن.
قاسم
|
|
1404/05/27
سلام من شخصا بیمار آقا دکتر هستم خيلي از عملکرد دکتر راضی هستم لشگری
سعید
|
|
1404/04/22
بهترین و صبورترین و باادبترین دکتردنیا
جبرائیل
|
|
1404/02/08
سلام، خدا از ایشان راضی باشه، من راضی هستم
نسترن
|
|
1403/11/27
دکتر پنجه طلا در کرج
مجید
|
|
1403/04/18
خیلی عالی هستن، موفق باشین دکتر
سید محمود
|
|
1403/04/16
با سلام و عرض ادب. تشکر میکنم از دکتر حامد طلاکوب. ایشون بسیار انسان شریف و دکتر بسیار خوبی هستند.
بهزاد
|
|
1403/03/21
با سلام، خداوند یار و یاور چنین جوانانی برومند و متخصص در امر خدمت به مردم ایران زمین باشد. پایدار و ثابت قدم، موفق و پیروز و سالم بگرداند و دعای مردم حامی این جوان عزیز. کرمی بیمار ایشان
شیرین
|
|
1403/03/04
تعریفشون رو از خیلی ها شنیدم، نامبر وان👍👍👍👍
کبری
|
|
1403/02/03
سلام، دکتر بسیار عالی هستند. ممنونم که من رو انژیوگرافی کردن ولی هر کاری کردم نتونستم نوبت دکتر را بگیرم. من 2 ماهه که سکته کردم و دکتر طلا کوب فنر گذاشتن و نمیدونم چکار باید بکنم
فاطمه
|
|
1402/10/16
سلام. کسی میدونه اکو رو همون روز میتونم انجام بدم؟
فریبرز
|
|
1402/09/13
آقای دکتر عالی هستن، عالی، خوش برخورد، مهربان و کار بلد. خدا خیرشان بدهد انشاءالله. عوضش را از خدا بگیرد
مهناز
|
|
1402/06/08
عالی و خوش برخورد. خدا کنه همه دکترها مثل ایشون باشن👌
مرضیه
|
|
1402/06/05
آقای دکتر طلاکوب، خوش اخلاق، خوش برخورد، پیگیر کار بیمار و متعهد
فرامرز
|
|
1402/05/12
دکتر طلاکوب بسیار عالی، خوش برخورد، کار بلد، خدا حفظش کنه
فیروزه
|
|
1400/09/06
مادرمو از بیمازستان شما مرخص کردم به من گفتید باید ۱۰ روز دیگه بیارم دکتر معاینه کنه ولی الان اقای دکتر نوبت دهی ندارن و بیرون هم مطب ندارن خانم کتر صحتی هم فنر گذاشته برای مادرم ۱۰ روزه نمیتونم نوبت بگیرم مادر من پیر تو رو خدا یه روشی بگید من بتونم نوبت بگیرم بیارمش پیش خانم دکتر
نظرات بیماران دکتر حامد طلاکوب
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
ساعت کار دکتر در مطب چه زمانی هست؟
سلام، بهترین دکتر قلب کرج هستش. دستش درد نکنه من آنژیو کردم دوبار، خیلی عالی هستن. خدا حفظشون کنه.
سلام، ایشالله دکتر طلاکوب از خدا هر چی میخواد بهش بده. بهترین دکتر کرج هستش.
دکتر طلا کوب عالی، متعهد و پی گیر بیمارشون هستن، بسیار جوان خوش برخورد و باادب و باسوادی هستن، خدا حفظشون کنه. پایدار و موفق باشن.
سلام من شخصا بیمار آقا دکتر هستم خيلي از عملکرد دکتر راضی هستم لشگری
بهترین و صبورترین و باادبترین دکتردنیا
سلام، خدا از ایشان راضی باشه، من راضی هستم
دکتر پنجه طلا در کرج
خیلی عالی هستن، موفق باشین دکتر
با سلام و عرض ادب. تشکر میکنم از دکتر حامد طلاکوب. ایشون بسیار انسان شریف و دکتر بسیار خوبی هستند.
با سلام، خداوند یار و یاور چنین جوانانی برومند و متخصص در امر خدمت به مردم ایران زمین باشد. پایدار و ثابت قدم، موفق و پیروز و سالم بگرداند و دعای مردم حامی این جوان عزیز. کرمی بیمار ایشان
تعریفشون رو از خیلی ها شنیدم، نامبر وان👍👍👍👍
سلام، دکتر بسیار عالی هستند. ممنونم که من رو انژیوگرافی کردن ولی هر کاری کردم نتونستم نوبت دکتر را بگیرم. من 2 ماهه که سکته کردم و دکتر طلا کوب فنر گذاشتن و نمیدونم چکار باید بکنم
سلام. کسی میدونه اکو رو همون روز میتونم انجام بدم؟
آقای دکتر عالی هستن، عالی، خوش برخورد، مهربان و کار بلد. خدا خیرشان بدهد انشاءالله. عوضش را از خدا بگیرد
عالی و خوش برخورد. خدا کنه همه دکترها مثل ایشون باشن👌
آقای دکتر طلاکوب، خوش اخلاق، خوش برخورد، پیگیر کار بیمار و متعهد
دکتر طلاکوب بسیار عالی، خوش برخورد، کار بلد، خدا حفظش کنه
مادرمو از بیمازستان شما مرخص کردم به من گفتید باید ۱۰ روز دیگه بیارم دکتر معاینه کنه ولی الان اقای دکتر نوبت دهی ندارن و بیرون هم مطب ندارن خانم کتر صحتی هم فنر گذاشته برای مادرم ۱۰ روزه نمیتونم نوبت بگیرم مادر من پیر تو رو خدا یه روشی بگید من بتونم نوبت بگیرم بیارمش پیش خانم دکتر
دکترجایی مطب ندارن؟؟
سلام،،چرادکترنوبت دهی ندارن؟لطفایه شماره تماس میزارین؟ممنون
چرا آقای دکتر طلا کوب نوبت دهی ندارن؟؟؟
سلام ببخشید چراآقای دکتر طلاب کوب وقت نوبت نداره آیاازاون بیمارستان رفته یاهستش اگه امکانش هست شماره تماس به ما عنایت فرمایید
عالی هستن ایشون زنده باشن
سلام اکو قلب جنین هم انجام میدن
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.