علی شهسواری
دکتر علی شهسواری

نظرات بیماران دکتر علی شهسواری

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.

بنفشه | | 1404/02/05

عدم رضایت

captcha
= reload
فاطمه | | 1401/07/26

ایشون عالی هستن، بی نظیرن تو کرج.  پنجه طلا هستن، پای پسرم و عمل کردن، بینهایت راضی هستم

captcha
= reload
شقایق | | 1401/06/09

از این دکترها واقعا کمه. هم علمش رو داره هم واقعا تشخیصشون عالی هست

captcha
= reload
مینا | | 1401/06/08

دکتر بسیارعالی

captcha
= reload
مینا | | 1401/06/08

بهترین دکتر با اخلاق عالی

captcha
= reload
فاطمه سادات | | 1401/01/24

عالی هستن ایشون

captcha
= reload
دلبر | | 1400/12/18

عالیترین

captcha
= reload
مصطفی | | 1400/12/09

بعلت اینکه فقط یک ارتوپد هست نوبتگیری راحت نیست . لطفا متخصص اضافه شود .

captcha
= reload
فاطمه | | 1400/09/29

کارشون علیه

captcha
= reload
فاطمه | | 1400/09/21

ایشون آقای بسیار با کمالاتی هستند

captcha
= reload
مهناز | | 1400/04/11

سلام من میخام برای بچم وقت دکتر بگیرم چجوری باید بفهمم که پزشک کودک رو ویزیت میکنه یا بزرگسال رو؟؟

captcha
= reload
حمید | | 1400/03/02

ایشان فوق العاده خوب هستن پای برادر من رو جراحی کردن دوبار در اثر تصادف و الان خیلی راضی هستن و از مدت عملشون هم حداقل شش سالی هست که میگذره.درود بر ایشان.

captcha
= reload
شهزاد | | 1399/10/29

کارشون واقعا عالیه پای برادرم کامل خورد شده بود همه دکترها گفتند باید قطع بشه ولی ایشون با کار جراحی خوبشون و مراقبتهای زیاد حفظش کردند ازشون ممنونم

captcha
= reload
زهرا | | 1398/12/12

خیلی خوب

captcha
= reload
والیه | | 1398/12/04

دکتر فوق العاده بی مسئولیت که به وقت مریض و ناراحتی بیمار ارزش قائل نیست

captcha
= reload
مهسا | | 1398/11/24

دکتر خوبی هستن

captcha
= reload
فرامرز | | 1398/11/10

خیلی دکتر خوبی هستند

captcha
= reload
مهسا | | 1398/09/22

دوبار نوبت گرفتم دوبارشم تا بیمارستان اومدم پزشک نبوده لطفا برای لغو پزشک پیام رساتی کنید و هزینه ی ویزیت رو به حساب برگردونید

captcha
= reload
مریم | | 1398/08/27

کارشون حرف نداره

captcha
= reload
فاطمه | | 1398/07/23

طبابتشون واقعا عالیه

captcha
= reload

برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.