لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
محمدجواد
|
|
1403/08/08
دکتر سلطانی دقت و درک و علم بالایی دارند که باعث شد بیماری من رو تشخیص بِدهند و درمان رو شروع کنند و دیگه احتیاج نباشه تا برای تشخیص و درمان به چند پزشک مراجعه کنم، خوشحالم که تشخیص و درمان من هر دو درست بود.
غلامعلی
|
|
1402/10/26
سلام، خانم دکتر خسته نباشید. خیلی ها میپرسن از ما مطب شما کجاست؟ ای کاش بشه جواب بدین
متین
|
|
1401/11/24
کودک ویزیت میکنن؟
سمیرا
|
|
1401/06/20
کودکان هم ویزیت میکنن؟؟؟
محمدرضا
|
|
1401/04/01
درمانگاه شماره دو البرز کجا میشه؟؟؟
مریم
|
|
1400/12/01
خیلی خانم دکتر مهربونی هستن کارش خیلی درسته
آسیه
|
|
1400/08/23
من یه بار دخترمو پارسال بردم ولی از پارسال تا حالا نتونستم نوبت بگیرم. باید سه ماه بعدش جواب سونو و عکس و آزمایش میبردم. تو رو خدا بگید چی کار کنم
مهناز
|
|
1400/06/17
کسی می دونه مطبش کجاس
فتاح
|
|
1400/04/24
پزشک خوب با حوصله باسواد موفق بادونسخه ایشان خوب شدم ولی گرفتن نوبت سخته چون هفته ای یک روزه
مصطفی
|
|
1399/12/24
سلام بسیار دکتر خوبی هست من که خوب شدم با سه نسخه
نیما
|
|
1399/11/07
تازه اومدم پیش دکتر تا الان که خوب بوده
من
|
|
1399/07/01
متاسفانه خواستم وقت بگیرم نشد گفتند قراردادشون هنوز تمدید نشده و زمان می بره ایشالله زودتر برگردند حیفه کرج چنین دکتر با حوصله و باسوادی رو از دست بده
مریم
|
|
1399/03/07
بسار عالی بادقت به حرف های ادم گوش میده
من
|
|
1399/02/31
بسیار دقیق و با حوصله می بیینند و تجویز هایشان عالی بود
نظرات بیماران دکتر مریم سلطانی رمضان زاده
لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پزشک مورد نظر بنویسید.
دکتر سلطانی دقت و درک و علم بالایی دارند که باعث شد بیماری من رو تشخیص بِدهند و درمان رو شروع کنند و دیگه احتیاج نباشه تا برای تشخیص و درمان به چند پزشک مراجعه کنم، خوشحالم که تشخیص و درمان من هر دو درست بود.
سلام، خانم دکتر خسته نباشید. خیلی ها میپرسن از ما مطب شما کجاست؟ ای کاش بشه جواب بدین
کودک ویزیت میکنن؟
کودکان هم ویزیت میکنن؟؟؟
درمانگاه شماره دو البرز کجا میشه؟؟؟
خیلی خانم دکتر مهربونی هستن کارش خیلی درسته
من یه بار دخترمو پارسال بردم ولی از پارسال تا حالا نتونستم نوبت بگیرم. باید سه ماه بعدش جواب سونو و عکس و آزمایش میبردم. تو رو خدا بگید چی کار کنم
کسی می دونه مطبش کجاس
پزشک خوب با حوصله باسواد موفق بادونسخه ایشان خوب شدم ولی گرفتن نوبت سخته چون هفته ای یک روزه
سلام بسیار دکتر خوبی هست من که خوب شدم با سه نسخه
تازه اومدم پیش دکتر تا الان که خوب بوده
متاسفانه خواستم وقت بگیرم نشد گفتند قراردادشون هنوز تمدید نشده و زمان می بره ایشالله زودتر برگردند حیفه کرج چنین دکتر با حوصله و باسوادی رو از دست بده
بسار عالی بادقت به حرف های ادم گوش میده
بسیار دقیق و با حوصله می بیینند و تجویز هایشان عالی بود
برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شوید.